کنترل رطوبت در کولر گازی
نوشته شده توسط : زهرا مرزبان

چگونه رطوبت را در کولر گازی کنترل کنیم؟

درواقع کنترل رطوبت است که موجب نیاز به کولر گازی و سیستم های تهویه مطبوع می شود. عدم کنترل رطوبت در گرما، آب و هوای مرطوب می تواند موجب رشد قارچ ها و بروز سایر مشکلات مربوط به رطوبت شود. رطوبت بالا در محیط داخلی منجر به مشکلات بهداشتی و عدم راحتی می شود.

انواع کولر گازی جدید، علاوه بر خنک سازی محیط، رطوبت را نیز کنترل می کنند. که این عمل را می توانید از آب تولید شده توسط کولر گازی به درستی درک کنید. اما کنترل رطوبت نسبت به وظیفه اصلی کولر گازی که کنترل دما است، از اهمیت کمتری برخوردار است. در واقع کولر گازی نمی تواند مستقلا هردو دما و رطوبت را کنترل نماید.

در اقلیم های گرم و مرطوب، کنترل رطوبت ضمنی که توسط کولر گازی رخ می دهد ممکن است برای حفظ رطوبت داخلی قابل قبول نباشد. حداکثر حذف رطوبت در گرم ترین زمان سال که بیشترین استفاده از کولر گازی می شود، اتفاق نمی افتد، بلکه زمانی رخ می دهد که در دوران معتدل سال که کولر گازی کمترین کاربرد را دارد، قرار داریم.

با این حال برخی از انواع کولر گازی هستند که با قابلیت کنترل رطوبت مستقل به وجود آمده اند. این کولر گازی مشکل انواع معمولی کولر گازی که قادر به کنترل رطوبت به حد کافی نبودند را برطرف می نماید. بنابراین اگر در محیطی مرطوب زندگی می کنید و قصد خرید کولر گازی را دارید، علاوه بر قیمت کولر گازی به ویژگی کنترل رطوبت در کولر گازی نیز توجه نمایید. زیرا این ویژگی در کولر گازی تا حد زیادی در آسایش و راحتی شما تاثیر دارد.





:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: