نگهداری از کویل ها در کولر گازی
نوشته شده توسط : زهرا مرزبان

نگهداری از کویل ها در کولر گازی

کویل اواپراتور در کولر گازی و کویل کندانسور، در مدت زمان (ماه و سال) فعالیت کولر گازی ، خاک ها و گرد و غبار را جمع آوری می کند. یک فیلتر تمیز مانع از کثیف شدن سریع کویل اواپراتور در کولر گازی می شود. در نتیجه فنر اواپراتور همچنان به جذب گرد و خاک ادامه می دهد. این گرد و غبار ها جریان هوا را کاهش می دهند و مسدود شدن فنر ها، قابلیت آنها برای جذب گرما را کاهش می دهد.

به منظور جلوگیری از بروز این مشکل، کویل اواپراتور در کولر گازی را هر سال بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید. فنر های موجود در کندانسور بیرونی نیز در صورت وجود گرد و غبار در محیط و یا حضور شاخ و برگ درختان در اطراف آن می تواند بسیار کثیف شود.  شما به راحتی قادر خواهید بود تا کویل کندانسور را چک کنید و در صورت تجمع گرد و خاک در باله ها، آن را تمیز کنید.

شما باید تلاش کنید تا گرد و غبار و خاک در اطراف کندانسور کولر گازی به حداقل برسد. دریچه های خشک کن، خزان برگ ها، و ماشین چمن زنی تمام منابع بالقوه در تولید گرد و غبار و خاک هستند. مناطق اطراف کویل ها در کولر گازی را تمیز کنید، گرد و غبار را از بین ببرید و شاخ و برگ ها را تا حدود 0.6 متر (معادل 2 فوت) پیرایش کنید. این کار اجازه می دهد تا هوای کافی در اطراف کندانسور جریان داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 1180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: