راهنمای خرید کولر گازی
نوشته شده توسط : زهرا مرزبان

راهنمای خرید کولر گازی

داشتن یک کولر گازی می تواند به عنوان یک نجات دهنده برای کسانی که در شرایط آب و هوایی گرم زندگی می کنند باشد. برای خرید کولر گازی باید نکاتی را در نظر بگیرید.

فاکتورهای زیر را در هنگام خرید کولر گازی به خاطر بسپارید.

نوع و محل نصب کولر گازی

دانستن اینکه به دنبال چه کولر گازی هستید و اینکه کولر گازی را در چه محلی می خواهید قرار دهید، در خرید کولر گازی به شما کمک خواهد کرد. بنابراین قبل از خرید کلر گازی به این نکات حتما توجه کنید و کولر گازی مناسب را خریداری کنید.

برند کولر گازی

مارک های بسیاری از کولر گازی برای خرید وجود دارد. اگر به دنبال خرید یک برند و یا نام تجاری از کولر گازی هستید باید به اندازه کافی راجع به آن برند تحقیق کنید. تمام برند ها به طور متفاوت تولید می شوند و به روش های مختلفی خنک می کنند. البته لازم به ذکر است که اگر کولر گازی به درستی نصب نشود، از هر برندی که باشد، به درستی خنک نمی کند.

درک ارزش BTU (واحد حرارتی بریتانیایی) در کولر گازی

ارزش BTU در کولر گازی یک شاخص کاربردی در تشخیص میزان قدرت در خنک کردن فضا توسط کولر گازی است. ارزش BTU بیشتر، بیانگر قوی تر بودن کولر گازی است. به طور معمول خرید کولر گازی با قدرت بیشتر، انتخاب بهتری است. اگر چه باید توجه داش که کولر گازی دارای قدرت بیشتر، مصرف برق بالاتری نیز خواهد داشت.

شناخت EER (تخمین انرژی مورد نیاز) در کولر گازی

EER در کولر گازی از 8.2 شروع می شود و تا 10.5 می رسد. این اعداد به مصرف کننده نشان می دهد که انرژی کارآمد کولر گازی چگونه است. هرچه عدد EER بیشتر باشد، کولر گازی کارآمدتر است. در نتیجه برای محیط های بزرگتر که دارای افراد بیشتری است از کولر گازی با EER بیشتر استفاده کنید.

عوامل دیگری که هنگام خرید کولر گازی باید در نظر بگیرید.

محدوده دما، افزایش دما، سرعت فن، فیلتر، و تنظیم خواب نیز از جمله فاکتورهایی هستند که در هنگام خرید کولر گازی باید به آن توجه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: